Tips en gewoontes om af te leren

Er zijn een aantal basisprincipes in gedachten te houden, waaronder een aantal slechte gewoonten die je moet vermijden:

Een stabiele houding is erg belangrijk. Leun niet weg over de lijn om dichter bij het dartbord te krijgen. Deze is een taaie gewoonte voor sommige mensen te verslaan, maar probeer .. als scheve berooft de darter van stabiliteit. De voeten en de benen moeten worden geplaatst in een stevig en comfortabel en ontspannen houding, met het gewicht verdeeld over beide voeten. Overmatige leunend plaatsen bijna alle van het lichaamsgewicht op een voet, vermoeiend de schutter in lange wedstrijden en schadelijke nauwkeurigheid op de korte termijn.

Het paar centimeter opgedaan door te leunen over de lijn zijn gewoon niet de moeite waard het enorme verlies van evenwicht en stabiliteit. Plus, scheve verlaagt de schouder, waardoor men naar boven te gooien, vechten zwaartekracht. Leunend ook meestal betekent spannen de belangrijkste spieren van het lichaam om het evenwicht te bewaren. Dit resulteert vaak in een schokkerige vrijkomen en slechte follow-through, omdat het lichaam is al off-balance.

Verslag Een aantal lange tijd spelers rug, knie, enkel en voet pijn, uit te besteden vele jaren staande op een voet tijdens het spelen van darten. Zelfs op de korte termijn, leunend te gooien zal lichte pijn veroorzaken in de kleine van de rug. Vooral voor oudere spelers, zorgt voor een stevige houding dit ongemak, zowel tijdens het spelen en de volgende ochtend te stoppen!

Denk er over na ..

In welke andere sport zou je drinkt een paar biertjes, probeer evenwichtige “tenen” staan ​​op een voet, en dan proberen om consequent raakte een klein doel met een scherp puntig voorwerp?
In elke competitieve sport, Nauwkeurigheid begint met een stoere uitstraling!

Houd je voeten stevig geplant op de vloer, en longeren voorkomen, schommelen, of het opheffen van de achterste voet van de vloer tijdens de dart toss.

Scheve of schommelen, wordt vaak gedaan in een poging om een ​​hardere worp krijgen. Het dartbord echt niet schelen hoe hard je gooit de dart. Het enige belangrijke is hoe nauwkeurig je gooit.!

Zelfs een licht werpen, indien vergezeld van een vlotte en exteded follow-through, zal het dartbord en een score gemakkelijk te bereiken.

Dergelijke verspilde beweging kan echt een slechte gewoonte te zijn, omdat het het hele lichaam en de worp beïnvloedt. Het opheffen van de voet, zelfs halverwege uit de grond ontneemt het lichaam van een goede balans tijdens het cruciale moment van de follow-through. De kracht die nodig is om het bord te bereiken met een normale dart is minimaal, en voor de beste nauwkeurigheid moet alleen worden verstrekt door de vingers, pols en onderarm. Na de dart laat je hand, laat je hand en arm verder richting het dartbord, eindigend met volledige uitbreiding, en de vingers wijzen naar het doel.

Stel je voor dat je bowlen .. na het loslaten van de bal, je nog moet volgen-through! Hetzelfde geldt voor de Golf, Biljart, Basketbal, en vrijwel elke andere sport. Follow-up na realeasing de dart, eindigend met uw vingers volledig gestrekt, alsof het aanraken van de plek die je wilt raken.

Het missen van de raad van bestuur of het raken van een te lage veroorzaken vaak beginners om te denken dat er meer vermogen nodig is. Dit is zelden waar, zoals men kan zien aan het feit dat de gemiste darts meestal hard genoeg om vast te houden in de muur, die is een stuk moeilijker dan een varkenshaar dartbord raken. Het probleem ligt bij de nauwkeurigheid van de worp en te volgen. Zelfs kleine kinderen kunnen worden geleerd om nauwkeurig te gooien zonder longeren of met behulp van de schouders in een worp.

Als je kort van kracht te voelen, sta rechtop en houd uw elleboog omhoog. De bovenarm moet ongeveer parallel aan de grond. Hierdoor kunt u uw arm verder terug te brengen, zonder te raken jezelf in het gezicht met de dart!

Sta rechtop, elleboog omhoog, en je zal effectief de kracht van je worp te verdubbelen zonder enige extra inspanning. Voor een ding, de dart is veel hoger dan bij het leunen, zodat de zwaartekracht doet veel van het werk voor u.

De dart moet worden gehouden in een horizontale positie, en als het niveau te handhaven een beroerte mogelijk. Laat de dart niet zijwaarts houdt, of in een andere positie dan niveau en wees op het bord. Sterkte bij darts of andere doelstelling sport, is de mogelijkheid om dezelfde beweging uitvoeren precies dezelfde manier, keer op keer.

Gezond verstand, maar ook jaren van studies in andere sporten, tonen aan dat alle niet-essentiële beweging moet worden vermeden en weggegooid uit routine de darter’s.

In Darten, betekent dit dat als de dart is om het bord te slaan op een niveau houding (bijna altijd de beste), dient te worden gehouden en gegooid vanuit een positie zo dicht mogelijk bij het niveau van het mogelijke.

Een andere positie (zoals dart point-up, dart point-omlaag of opzij) betekent extra beweging van alle hand en pols spieren naar de oorspronkelijke startpositie te corrigeren. Pure verspilde moeite … en meestal zinloos, omdat de dart zal waarschijnlijk vertrekken de hand op een hoek en wiebelen de hele weg naar het bord.

Het corrigeren van bewegingen die nodig zijn om de dart te krijgen wees terug op de dartbaord zorgt de traagheid van de massa dart’s, weg van de richting van het doel. Dan is de darts zal vaak steken in de raad van bestuur op vreemde richtingen. Na een lange periode van zaken, wanneer de concentratie begint enigzins glijden, kan dit echt duidelijk zijn met pijltjes die op allerlei verschillende hoeken.

In plaats van “gooien” de darts, in plaats gewoon zachtjes “plaats” ze in het dartbord met een vloeiende beweging van je hand en vingers. Gooien als een honkbal is onnodig en zelfs gevaarlijk, als een dart te hard gegooid een draad of een ander object kan raken en stuiteren duidelijk door de kamer om iemand te raken. Dartbord draden krijgt gebogen en de haren verpletterd van dit soort misbruik.

Gelukkig, “baseball werpers” stoppen meestal na een tijdje, hetzij als gevolg van het gelach van de toeschouwers of het fronsen van de darts bar manager. Deze methode is eveneens uiterst onnauwkeurig, aangezien alle grote kracht spieren en zeer weinig van de fijnregeling spieren worden gebruikt. Een dart mag nooit zo hard, dat de voorkant van de dart vat raakt de haren worden gegooid. Als dit gebeurt wanneer een dart normaal wordt gegooid, dan is punt van de dart is te kort en moet op een darts winkel worden veranderd.

Vermijd Spinning de dart zoals u deze los om de stabiliteit te voegen. Het draaien van de dart wordt vaak per ongeluk gebeurt, en is een symptoom van ongelijke release, meestal een neveneffect van het inpakken van vingers over de dart, die vervolgens dwingt de dart te rollen van de vingers op de release. In plaats daarvan greep een dart voorzichtig van de zijkanten, zodat het gemakkelijk vliegt free bij het openen van de vingers.

Alle onderdelen van de hand moet de dart te verlaten op bijna hetzelfde moment om horizontale vlucht te verzekeren. Daartoe maakt het openen van de kant een positieve beweging, en open de vingers en duim om snel een uitgestrekte positie, eindigend wijzend op het doel. Dit zal ook helpen om de vluchten van het aanraken van de vingers als de dart verlaat de kant.

Als een oefening om dat qucik versie krijgen, stel dompelen je hand in een emmer met verf, gooi het dan op een plek op de muur. Als de hand eindigt richting vloer of plafond, dat is waar de verf zou zijn gegaan! Laat je vingers uiteindelijk vanzelf open en wijst naar de plek waar u wilt dat de dart om te gaan.

Doelbewust toevoegen van spin om een ​​dart-worp is verspilde moeite op zijn best, en het draaien van de darts kan eigenlijk uw spel nog erger door het veroorzaken van ongelijke release. De meeste darts vluchten worden niet gevormd spin behoorlijk te induceren, en de darts vliegen een te korte afstand (minder dan 6 meter) voor aërodynamische spin om een ​​stabiliserende factor toch.